fredag 12 januari

Angående rättegången föresten... av allt jag har hört så pekar väldigt mycket på att det är karln som gjort det och att han även hade hotat sin förra fru med att bränna henne. Så.. jag tror i alla fall att han har gjort det. Har svårt att tro att kvinnan skulle tända eld på sej själv inför ungarna och allt. Men men.. man vet ju aldrig.
I onsdags var jag och Carro aldrig på Gävle skönhetsinstitut.. Carro hade blivit så sen hem från jobbet och det snöade så hemskt att hon var tvungen att skotta o grejja. Jag ville inte gå dit själv så jag ringde Siv och bokade om tiden. Så jag och Carro ska dit på onsdag samma tid istället =) Ska bli roligt.
Idag får Kristoffer vara ledig från dagis.. så hinner vi mysa lite. Sågen kommer och hämtar honom här vid kl 11. Vid halv ett ska jag träffa mamma på stan för vi ska köpa nya vantar åt Kristoffer. Han slarvade ju bort sina fina och dyra handskar för några dagar sedan. Vi var ute och letade efter dom men hittade dom aldrig. Så idag blir det nya och mindre dyra handskar. Efter mötet med mamma ska jag traska upp till Miroi och få pappret påskrivet så att man får aktivitetsstöd i slutet av denna månad med.
Nä nu ska jag mysa med Kristoffer någon timme innan han ska iväg till sin pappa. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0