torsdag 9 december

Gäääsp vad jag e trött! Har precis sovit en timme och det var grymt skönt.... mindre skönt att behöva kliva opp igen. Men jag ska hämta lillnisse på dagis snart så det e bara att kvickna till. Har inte fått mycket gjort här idag heller. Plockat lite och kört en diskmaskin... har inte haft ork till mera idag. Har fått sånt grymt halsont! Jäkla Alex som smittat mej! Men men... nu är det bara hålla tummarna på att barnen är friska på måndag så att dom får vara med på lucia.
Händer verkligen itne mycket för min del nu... ikväll ska Alex på julbord med jobbet sitt så jag blir ensam med Robin. Luuugnt och skönt med andra ord. Man kanske ska lägga sej i ett varmt och skönt bad när Robin somnat ikväll? Låter ju himla lockande i alla fall.
Nä om man ska borsta håret lite innan man hämtar skrutten då kanske... kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0