torsdag 23 december

Ledsen för dålig uppdatering men har haft fullt upp.
Igår var jag hem till Elin eftersom lille Theo fyllde ett år. Tänk så snabbt tiden har gått =) Det var trevligt och gott fika med =)
Idag åker jag och min lilla familj ner till Uppsala för att fira jul hos Alex mamma. Robin är så uppspelt just nu och tjatar både om farmor och att åka tåg hehe. Vi kommer hem igen lördag kväll. På vägen hem på lördag så stannar vi i Skutskär hos Alex papap och firar jul igen. Så han kör hem oss på kvällen.
Söndag kommer Kristoffer hem hit igen också så då blir det mer julklappsöppning och så ska jag och Kristoffer baka pepparkakor. Skulle ha gjort det för länge sedan men aldrig hunnits med.
Nä nu har inte jag tid med det här längre... uppdatering och lite bilder kommer sen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0