torsdag 2 december

Usch jag hållerpå att skriva november hela tiden... månaderna går så fort ju. Men det är bra för då blir det snart sommar igen med allt vad det innebär =) Saknar verkligen värmen nu. Tänk så skönt det ska bli när man kan åka iväg till stranden och bada en massa, ungarna kan vara ute i bara t-shirt och man slipper gå runt o frysa. Ska bli så underbart!
Har förresten funderat på ett vettigt nyårslöfte... sluta röka är det meningen att jag ska göra ändå så det tänker jag inte ha som löfte. Sen har ju alla andra det som löften så då känns det inte så personligt. Nä mitt löfte blir nog att jag ska ha ett körkort 2011. Det tycker jag låter som ett bättre löfte och som passar mej alldeles utmärkt. Måste plugga en massa men det är det ju värt. Kan säkert alla med körkort intyga =)
Var ju ute och övningskörde med Micke igårkväll efter ungarna lagt sej. Det gick jättebra! Inte ett endaste motorstopp och inge ryck i början heller för den delen. Nä denna gång gick allt mjukt och fint och himla smidigt. Micke tycker däremot att jag pratar för mycket när jag kör... men om jag inte ska prata med honom så pratar jag för mej själv. Har himla svårt att vara tyst jag hehe. Men jag kan prata och köra samtidigt =)
Så imorgon är det fredag.. gud så skönt det ska bli med helg. Slippa släpa den lille fram och tillbaka till dagis. Har varit lite drygt denna vecka eftersom Kristoffer är sjuk också. Men han börjar bli så pass bra att han kanske kan gå till skolan på måndag =) Alla hans prickar har torkat och håller på att läka och febern finns typ inte längre. Igårkväll hade han bara 37,5 och idag har han inte kännts varm alls men ska ta tempen senare. 
Nu är ungarna på sitt rum och leker.. ska väl passa på att fixa lite med tvätten o så..
kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Cassie!

Heej har nu jultävling!skulle va skit roligt om du kan delta!



///Kram!

2010-12-03 @ 14:21:13
URL: http://jaaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0