tisdag 14 december

Jaha då var det tisdag idag... känns som om veckan sakta kryper fram. Samtidigt känns det som att det gått förfärligt fort fram till jul. Tänk att det är julafton nästa vecka... I helgen blir det att shoppa dom sista julklapparna. Ska bli skönt att ha det avklarat.
Jag känner mej förresten mycket piggare nu. Har ingen feber nå mer och hostan börjar bli lite bättre. Har nästan inte ont i halsen längre heller. Så förhoppningsvis är jag helt bra snart och då kan jag hälsa på Elin igen =) Vill ju inte smitta hennes lille Theo så därför hålelr jag mej hemma tills jag e bättre. Robin har varit feberfri idag så det går väl åt rätt håll för honom med. Hans vattkoppor har läkt förvånansvärt fort. Han han bara några få prickar nu som inte har torkat än. Så med lite tur kanske han kan gå på dagis på fredag =) Men vi får se... det kan ju fortfarande komma feber och fler prickar.
Usch dessa dagar man är hemma är sååå händelselösa. Det enda man gör är att gå med Kristoffer till skolan.. va hemma.. hämta Kristoffer på skolan.. och va hemma lite till. Bläää! Imorgon får jag i alla fall åka och storhandla med brorsan. Ska bli skönt att komma utanför dörren. Vi skulle åka vid sextiden imorgon så hinner vi äta middag o så före. Blir bra det. Ska bli så skönt att få storhandla. Alex får lön imorgon och jag har längtat. Finns fan inget hemma längre... inget man vill ha i alla fall. Hatar att va fattig... när jag blir miljonär ska jag ha allt hemma men aldrig behöva laga nåt själv. Då ska jag ha en superduktig kock anställd som lagar jättegod och nyttig mat åt mej och ungarna. Alex krånglar bara och vill inte äta "kaninmat"... ibland kan man undra vem som är vuxen och vilka som är barn här hemma hehe.
Nä... nu ska jag drömma vidare om hur jag ska bli miljonär. Kanske hitta mej en jättegammal och rik jävel att gifta mej med?
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin{Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Ja snart får vi träffas igen :D Längtat ju ;) Men bara så du vet så kan jag inte på lördag för då ska vi på julbord nere i Stockholm ;) Men annars så kan jag ;D Kramar

2010-12-14 @ 21:52:17
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0