Onsdag 29 december

Har ju varit en riktigt najs dag... Var hundvakt åt pappas lilla odjur på dagen först. Såklart under tiden Robin sov middag. Hundjäkeln var inte tyst en sekund utan gick runt och ropade och skällde efter pappa. Efter många om och men fick hon ro och somnade till i ungefär en kvart.. sen var hon igång igen. Som tur var lyckades Robin sova i alla fall. När Alex kom hem från jobbet så drog jag ner på stan med Elin. Riktigt härligt att gå bara hon och jag utan varken karlar eller barn. Händer ju inte så ofta det inte. Vi lyckades fynda båda två lite granna. Elin hittade två tröjor och jag hittade en tröja och två par byxor som fick följa med hem. Jag har byxbrist så det var ju helt kanon =)
När jag kommit hem så åt jag och Alex lite pizza... ungarna hade redan lagt sej då dom. Sen kom pappa och hämtade mej så att jag fick övningsköra. Tyvärr har ju han automat men det blev ju lite träning i alla fall. Körde bara på Sörby Urfjäll runt, runt. Men vi ska köra igen imorgon så då kanske jag får åka där det e lite mer trafik =)
Nä snart är det dags att sova... klockan blir ju så himla mycket när man sitter så här hehe. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0