onsdag 1 december

Ja då var det första december och dags för ungernas julkalendrar. Ikväll sitter Kristoffer bänkad framför julkalendern på tv och sen har dom ju chokladkalendrar också =) Har en snäll mor jag som fixar både cokladkalendrar och luciakläder åt barnen. Fan man blir ju ruinerad när det är jul... när jag var hos Elin i förrgår så satt vi o kollade lite i kataloger från olika leksaksaffärer. Uuusch.. man ska ha råd med sånt också. Nog för att det går med det blir ju tyvärr inte så mycket man skulle vilja. Som tur är så får dom ju en massa julklappar av alla runt om med så det blir mycket ändå =)
Nä usch vad jag inte har mycket vettigt att skriva... man e ju bara hemma nu är Kristoffer e sjuk så det händer ju liksom inte nå vidare mycket. Ska förmodligen övningsköra lite ikväll. Blev inte igår för jag var så satens trött... men ikväll så =)
Nä nu har ungarna snart ihjäl varann! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0