torsdag 26 augusti

Ja då har man tagit sej opp ännu en morgon och cyklat med Kristoffer till skolan. Robin ska till dagis kl 11. När jag lämnat honom ska jag sova.. är så förbaskat trött. Jobbade från 8 på morgonen igår till 12 inatt... och då hade jag bara sovit 5 timmar natten innan. Det var en väldigt jobbig dag igår tack vare tröttheten. Så idag ska jag sova ett par timmar innan det är dags att åka o jobba 15.30-00.00. Håller på att tvätta lite nu eftersom tvättkorgen höll på att svämma över... blir så när man inte är hemma.
Saten vad det ska bli skönt med helg snart! Att bara få vara hemma o ta det lugnt.. sen är det ju cruising på lördag med så det blir väl kanske att traska iväg o titta på lite fina bilar. Pappa kommer hem i helgen med så ska försöka hinna träffa honom på lördag också. Pappa ska kanske köpa en jenk på lördag så man får kanske till o med åka lite fin bil =)
Nä nu ska jag umgås med lillgrisen innan han ska till dagis. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0