onsdag 11 augusti

Höll visst på att glömma bort bloggen lite igen. Tänkte på det igår men jag hade så fullt upp så det blev inge skriva igår. Igår jobbade jag nämligen för första gången sedan början av juni. Var på Fridhemskolans fritids och det var supertrevligt. Det var jag och två vikarier till. Och dom var också i min ålder... det händer ju inte så ofta. Jobbade ända till kl 17 så man var lagomt seg när man kom hem. Men Alex hade varit så gullig att han gjort mat så jag behövde bara sätta mej o äta när jag kom hem. Diskat hade han gjort också. Vår diskmaskin funkade ju igen.. men den läcker vatten så häromdan fick Alex en ordentlig stöt. Inge bra alls.. min styvfarsa ska komma o kolla nån dag var den läcker o kolla om det går att täta med lim eller nåt. Håller tummarna för det annars måste det bli en ny diskmaskin.
Idag blir det en lugn dag för min del. Kristoffer ska på fritids medan Robin blir hemma eftersom han fortfarande är ledig. Han var ju på dagis igår eftersom jag jobbade men idag blir han hemma. Har inte ett skvatt inplanerat så vi får väl se vad som händer. Ska ju bli lite skönt med en dag då man inte gör nåt alls... ska väl ändå försöka få lite städat här men får se hur mycket jag orkar. Jag har nämligen blivit en massa förkyld och fått ett himla drygt halsont.
Imorn har jag lite mer inplanderat... kl 9 imornbitti ska jag vara på barnmorskemottagningen. Är inne på sista kartan p-piller så vi ska snacka lite. Jag vill ha p-spruta istället så får se vad dom säger imorn. Skulle vara så mycket bekvämare att ta en spruta var tredje månad istället för att komma ihåg dessa jäkla piller. Spriral och p-stav är helt uteslutet och dom vägrar jag så jag hoppas dom inte börjar tjata om det. Får jag ingen p-spruta så blir det att fortsätta med pillren.
Nä nu ska jag borsta håret o så... ungarna är redan färdiga dom och leker snällt på sitt rum. Kristoffer tjatar ooch vill till fritids nu hehe. Men han får vänta till kl 9. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Han är nere i Sthlm och jobbar den här veckan, men det är fullt på varenda vandrarhem i hela sthlm så då fick dom bo hemma hos sin chef vilket alex inte vill vilket jag kan förstå.

2010-08-11 @ 08:35:50
URL: http://pruppen1987.blogg,se
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Okej.. Får se om jag åker ner eller om jag skiter i det.. På lördag kan jag inte för då ska jag på bröllop och bröllopsfest, det har jag redan sagt till din Alex. Trodde han sa det till dig.. Kram

2010-08-12 @ 10:19:29
URL: http://pruppen1987.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0