lördag 21 augusti

Det har inte blivit så mycket skrivande i veckan... man har varit så seg efter allt jobb. Fick reda på igår att jag ska jobba likadant nu veckan som kommer. Det blir måndag till torsdag 15.30-00.00. Wiiihooo vilken lön jag kommer att få nästa månad =) På onsdag kommer jag att jobba dubbelt... då blir det 8-13.40 på Brynässkolan också. Ska ha åk 3 då. På fredag verkar det som om jag ska vara där men på 6-års... så då är jag nog fröken åt min son =)
I torsdags tog jag förresten p-sprutan. Så himla skönt att ha det gjort så att man slipper komma ihåg dessa jäkla piller. Jag trodde hon skulle ta den i skinkan.. men hon tog den i.. ja vad ska man kalla det.. kärlekshandtaget hehe. Sprutan kändes inte alls och när hon skulle sätta plåster efteråt så såg hon inte ens var hon hade stuckit. Så det gick himla bra. Nästa spruta blir om 12 veckor =)
Kristoffer kom hem igår också... saknat honom! Skönt i alla fall att man får ha helg nu så man kan umgås med sin familj ordentligt. Ikväll blir det mys med toystory... den där nya som kommit.. och lite popcorn och läsk. Så himla skönt o få vara hemma på kvällarna istället för att jobba. Och vilket enformigt jobb det är då.. hua. Tur att man får pengar, annars hade man ju aldrig gått dit. Det ligger ju i Karlholms bruk och stället heter Kadax Produktion Ab... jag åker med brorsan dit eftersom han också jobbar och så har vi ett par st till, Magnus och Christoffer, som åker med oss. Dom bor jättenära mej så det passar liksom bra.
Nu när min Kristoffer var hos Sågen sist så har han fått ny frisyr =) En söt liten tuppkam som jag ska lite lite gelé i nu när vi ska gå till stan snart. Bild på det kommer väl någon dag här. Annars får ni kika i tidningen 3 september då han fyller 6 år =) På stan ska vi i alla fall köpa ett par gympaskor åt Kristoffer som han kan ha inomhus när dom har idrott på 6-års. Och sen ska vi köpa ett sittunderlag som han kan ha o sitta på när dom har utflykter.. det blir liksom mycket nu när skolan börjar... och mycket pengar som går. Han har ju redan fått nya regnkläder och gummistövlar. Nästa månad när det blir bättre med pengar så ska vi börja köpa vinterkläder... lika bra o börja i tid. Hittade nå overaller för typ en femhundring på HM... men men...
Nu ska jag kolla vidare lite. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0