torsdag 1 april

Ojoj vad jag har haft fullt upp idag. Pappa skjutsade mej så nu har jag lämnat in nycklarna till gamla lägenheten. Bye bye huset... nu sliper man städa mer i alla fall. Ska väl försöka ta tag i o städa här nån dag med... men men. Får se när jag orkar. Idag var det påsk öppet hus tillsammans med alla konsulterna. Det kom inga gäster som jag bjudit =/ men men... jag har ju inte så många kunder än så det kanske blir bättre nästa gång. Jag ansvarade för fika och allt och det gick bra. Nu har jag även hyrt ett rum där också så nu kommer jag kunna ha visningar i egen lokal =) Helt kanon ju! Men vi är 5 st som hyr det rummet.. jag hyr en 8-del av det så 10-12 timmar i veckan kan jag vara där. Men det räcker ju bra för mej det =) Blev inte mycket pengar det heller... 250 kr i månaden. Det kan man stå ut med. Skönt att slippa ha visningar här hemma. Jag kommer ju fortfarande ha visningar hemma hos dom som vill det... men annars ska det bli skönt att få "gå till jobbet" och ha allt det på plats där.
Nu är jag så gryyymt trött... brorsan och Alex sitter och spelar lite tv-spel men snart är det gonatta för in del i alla fall. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0