tisdag 6 april

Ja då var det tisdag och Alex jobbar igen. Har ju varit lite skönt o haft honom hemma i så många dagar. Men men... klart han måste jobba med.
Idag har det varit rätt lugnt. Var ute en sväng med ungarna på förmiddagen. Vi har ju en så himla bra gård att vara ute på nu. Robin lekte en massa med hink och spade och gungade en massa. Nu är bara Kristoffer ute eftersom Robin sovit efter lunch. Tog lite bilder men kameran fick lite slut på batteri så jag får fixa in dom sen. Men så himla skönt väder det är idag då =) Igår var det bara skitväder så då var jag och Robin inne.. Kristoffer, envis som han är, skulle ut ändå han =)
Idag ska jag på tredje och sista steget i min nykonsultutbildning. Håller på 17-21. Brorsan kommer hit en sväng och barnvaktar tills Alex kommit hem från jobbet. Nä nu ska jag göra mej i ordning. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0