tisdag 13 april

Oj så sent det blev med skrivandet.... men jag har fan inte haft en lugn stund idag. Jobbade på Solängen 9.30 till 12.30... blev några timmar i alla fall. Fasen vad jag trivs där. Så jäkla trevlig personal och även eleverna är supergoa =) Imorgon blir det jobba på Nynäs Montesori och då ska jag ha Matte/NO med högstadiet. hade ju mellan idag... hoppas bara jag fattar grejjerna när dom behöver hjälp hehe. Lätaare med mellan för då kan man ju allt. Men men..
Efter jobbet så hämtade jag Robin på dagis och så gick vi hem. Och även fast Robin sovit på dagis idag så har han varit sur och tvär. Fattar inte varför. Slutade med att han fick bädda ner sej bredvid mej i soffan med filten.. då var han nöjd en stund. Tills han blev på lekhumör för då skulle han bara klättra på mej hehe. Goungen min =)
Sedan skulle det fixas middag.. och Alex är ju fan aldrig hungrig när alla andra äter.. fan vi äter aldrig tillsammans. Det är alltid jag och barnen som äter och Alex äter för sej själv. Känns inte nå vidare "familj" då liksom. Kan ju hoppas på att det blir bättre... men vad gör man? Det passar ju fan aldrig.
Sedan fick jag roa mej med tvättstugan i 4 timmar... men ringde Gavlegårdarna idag och har vi en jäkla tur så får vi vår tvättpelare (maskin och tumlare) på fredag! OCh får vi inte det så kommer det någon gång under nästa vecka. Ska bli såååå underbart att kunna tvätta hemma och utan att boka tid och springa i trappor. Nä om man ska ta en snabbis på facebook och sedan sova kanske? Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0