söndag 11 april

Gäääsp jag gillar inte söndagar... för då är det måndag imorn och såna gillar jag inte heller. Vill att det ska bli torsdag för då får Alex lön så då blir det shopping med och åt min goa Kristoffer =) Elin och hennes lille Theo blir förhoppningsvis också med... Elin är rolig att gå på stan med. Inga diskussioner om var man ska gå, hur länge man ska stanna i en affär eller om något ska provas. Niiice! Sen har hon ju en hiimla go liten grabb också =) En till grej efter pengarna kommit är att jag ska besöka frissan.. men hur jag ska klippa vet jag inte riktigt än. Luggen ska i alla fall kapas igen och jag börjar bli så less på mitt för långa, bångstyriga hår så det kanske kortas lite det med. Blir ju så förbannat trassligt så fort. Får borsta håret 7 gånger om dagen om det ska se vettigt ut.
Idag har jag varit i verkstaden och målat brorsans folkracebil... hann börja på mammas bil med men hann bara med fronten. Så den får jag måla färdigt nästa gång. Sen är det ju ännu en bil som ska målas efter det med... fan jag har att göra jag =)
Nä nu blir det lite facebook en sväng. Kram på er



Goungarna mina =)

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Det där med håret känner jag igen. Fanns en anledning till att jag klippte av 30 cm en gång i tiden när det var ner till midjan ungefär :P

2010-04-12 @ 07:07:30
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0