måndag 12 april

Så var det måndag igen..
Imorse gick jag och Robin och mötte Kristoffer vid bussen för han hade varit hos sin farmor. Kristoffer ska ju få ett litet syskon nu när som helst och det är därför jag får rycka in fast det är Sågens vecka. Och det är klart jag gör =) Så efter det gick vi hem och åt lite frukost innan det var dags att gå till dagis. Sågen hämtade Kristoffer på dagis men han hör av sej ifall dom ska in till förlossningen igen. Diana har tydligen haft värkar under hela helgen så man kan ju hoppas att det kommer snart. Jobbigt att ha ont länge... jag har haft en himla tur jag att det gått så fort för mej. Med Kristoffer gick vattnet strax efter fyra på morgonen men jag hade inte ont förrän vi kom in till förlossningen strax före klockan fem... halv tio var han ute. Så det gick fort... Med Robin började jag få värkar hemma så vi åkte in och kom till förlossningen 17.40... fem i nio samma kväll var han ute. Så det har gått jättefort för mej.
Nu är jag och Robin hemma och han sitter och kollar på "fåret Shaun"... bra det för då ser jag hela tiden vad han gör =) Ikväll ska jag återigen på måndagsutbildningen på Gävle Skönhetsinstitut... och jag har några visningar inbokade denna vecka.. skulle behöva ha fler men det får lugna sej lite då.
Imorn ska jag jobba.. det var länge sedan jag jobbade nu... det har ju varit så mycket lov så det har inte funnits så mycket jobb. Men imorn blir jag Ma och No-lärare åt mellanstadiet på Solängen =) Ska bli skoj att komma tillbaka dit.. det är ju mitt favoritställe =)
Nä nu ska jag sätta mej och kika på tv med Robin. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0