fredag 9 april

Godmorgon gott folk.... eller.. det var ett bra tag sen man slog upp sina blå. Men godmorgon i alla fall.
Idag skulle Elin och Theo kommit hit men det blev inte så för båda hade blivit förkylda. Får hoppas dom kryar på sej så vi kan ses snart. Om inte annat så följer dom med nästa vecka då det ska handlas kläder åt Kristoffer =) Alltid bra med ett extra smakråd med =)
Det verkar som om den här dagen blir lika händelselös som igår. Har verkligen inget vettigt för mej, förutom att dona hemma. Vet inte vilken tid Kristoffer ska över till Sågen heller.. Sågen skulle höra av sej när han visste om han ska hälsa på sin farmor på sjukhuset eller inte. Hon fick ju en hjärnblödning här för ett tag sedan och det är ganska konstaterat att hon aldrig kommer att bli helt återställd. Blödningen var för kraftig. Förra veckan hade hon trott att hennes dotter var en av sjuksköterskorna =/ Alltså det är ju inte farligt längre men så jäkla tråkigt att hon inte kommer att bli bra heller. Lider med Sågen och hans familj som stod henne så nära... Kristoffer kommer också att bli ledsen om hon inte minns honom. Usch usch.. fan att sånt där händer!
Aja... nu ska jag kolla vidare lite medan ungarna (för en gångs skull) leker snällt på sitt rum. Kram på er



Det satt en bild här tidigare på min son och hans gammelfarmor, men Sågen är fjantig så jag var tvungen att ta bort den!


Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Ja jag hoppas vi blir bättre snart! Vill ju ses!! Men jag kände att jag har ingen större lust att åka till er och smitta er, ni har haft nog med sjukdommar :/ Men om inte annat så ses vi på torsdag och då blir det shopping ;D

2010-04-09 @ 12:02:43
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0