fredag 16 april

Gäääsp.. fredag morgon. Eller det kanske är mer förmiddag. Blev inget skrivande igår eftersom jag hade så jäkla mycket att göra. Först jobbade jag till kl 15 igår. Sedan mötte jag Alex och Robin på stan... Nathalie kom ner och mötte oss en snabbis och lämnade över nycklarna till rummet vi hyr så nu har jag gått och gjort egna nycklar. Sedan köpte vi nya skor åt båda barnen, regnkläder åt Kristoffer och två par nya byxor åt Kristoffer. Skulle ju handla mycket trodde jag men det blir lite kläder från tradera åt Kristoffer med. Två fina tjocktröjor bl a...
Kristoffer kommer förresten hem idag efter att ha varit hos Sågen en vecka. Alex är hemma med Robin så Kristoffer skulle komma vid 12. 12 börjar jag jobbet så jag är inte hemma då =/ Ska vara på fritids på Ulvsäterskolan idag.. 12-16.30. Blir inte så många timmar men det är ju nånting i alla fall. Efter jobbet ska jag gå direkt och klippa mej och sedan köpa doppresent åt Theo som döps imorgon. Jag glömde köpa doppresent igår för det blev så mycket annat. Igårkväll var vi och storhandlade med brorsan också och sedan ringde Maria och frågade om jag ville följa med på bio. Hon hade två biljetter så det blev gratis =) Klart jag följde med.. det var förhandsvisning på "En galen natt" och den var skitrolig =)
Nä nu ska jag fixa med lite annat innan det är dags att åka och jobba. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0