torsdag 3 september

Vill börja med att säga grattis till min älskade grabb som fyller 5 år idag! Och till min mormor som fyller 71 idag. Ringde och pratade med Kristoffer i telefonen hehe. Jag störde när han ville leka så det blev inget långt samtal. Men jag fick säga grattis i alla fall och dom skulle få sit gäster sen så då skulle hn få en massa paket. Imorgon kommer han hem hit så vi firar honom på lördag. Har slagit in hans paket idag. Han kommer bli så glad när han ser vad det är hihi =)
Idag har jag jobbat på Solängen. Har ju bara högstadiet och eleverna börjar lite smått att gå en på nerverna. Tur att dom flesta ändå är lugna och gör det dom ska. Men det finns undantag i varje klass *suck*.
Idag har vi städat lite och det blir mer städning imorn eftersom vi får gäster på lördag. Man vill ju ha det snyggt då =)
Nä nu ska jag göra lite annat. Kram på er!




Grattis min goa 5-åring =D

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh har du skaffat blogg =) Kul! Tänk att lilla ungen din är fem år! Hälsa grattis från mig, Matz och Lia =D Jaså du tycker hon ser ut som en reklam-unge ;) Dina ungar är också supersöta!! Annars då, är det bra?

2009-09-03 @ 21:44:35
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0