torsdag 17 september

Men bläääää! Stressade iväg nu på morgonen... skulle bli sen till Lernia så på vägen till dagis ringer jag Jimmy som också går på Lernia. Tänkte om han kunde säga till jobbcoachen att jag var på väg. Men nää... karln ligger o sover! Han lyckades mumla fram att vi inte skulle till Lernia idag. Men... det stog ju på schemat. Men nää... då hade dom sagt i tisdags att vi inte skulle dit idag. Men jag var inte där i tisdags för jag skulle ju ha jobbat. Var ju sjuk istället men skulle ha jobbat. Då kan väl idioten på Lernia maila dom som inte var där och säga det... fasen vad sur jag blev. Har man stressat iväg med Robin och allt i onödan. Men men... han skulle ju i alla fall till dagis så nu är han där i alla fall. Sitter här och lyssnar på musik nu i brist på annat att göra. Ska på stan senare och handla lite dricka åt brorsan. efter att jag hämtat Robin på dagis så ska vi ta bussen till Andersberg för att möta Sågen och Kristoffer. Kristoffer ska på sitt sista bvc-besök och han ska få en spruta. Såklart man ser till att vara där då... stackaren.. inge kul med sprutor när man e liten.
Nä nu ska jag spela lite innan det är dags för "våra bästa år" på tv. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0