torsdag 10 september

Tjo!
Nu har jag lyckats få till det så att jag kan ändra typsnitt och lägga in bilder och så som vanligt igen =)
Idag har det varit rätt lugnt... har bara varit till Lernia en sväng. Vikariejouren ringde imorse men tyckte inte att jag skulle jobba eftersom jag typ har tappat rösten. Låter jättekonstig när jag pratar och ibland bara väser jag =/ Flera stycken som haft kul åt hur jag låter idag. Speciellt Alex... Men det verkar inte bli nå feber i alla fall så jag har väl tur i oturen.
Imorn så ska Robin åka till sin farmor i Uppsala. Egentligen skulle ju jag och Alex åka på kryssning den här helgen med Elin och hennes Alex.. men det blev inte av. Alex mamma skulle vara barnvakt åt Robin då och nu när inte resan blev av så ville hon ha Robin i alla fall. Dom ses ju inte så ofta. Det enda som är lite jobbigt är att hon ville ha honom ända tills på tisdag. Alex sa till henne att det går bra... men jag tycker det känns jobbigt att vara från Robin så pass länge. Men men... man får väl stå ut...
Nu ska jag sätta mej och spela lite mario kart innan det e dags att sova. kram på er





Söta Robin snodde mina "ut-o-röka"-tofflor och gick omkring med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0