tisdag 8 september

Gäääsp... klev opp 5 imorse så man är lite seg. Har varit på Milboskolan idag och jobbat. Så himla kul att komma tillbaka till sin gamla skola och se hur den förändrats.. och vilka lärare som är kvar. Träffade min gamla fritidsfröken. Hon berättade att när hon hade min inskolning på fritids när jag var liten så hade jag bitit henne i benet första dagen haha! Tänk det måste jag ha förträngt eller nåt. Men det var lite kul att få höra en massa historier från man var liten. Cyklade till och från jobbet idag med. Det är ju bara 7 km till Hille men drygt eftersom det är så mycket upp- och nerförsbackar. På vägen hem var det suuuperjobbigt... hade sådan motvind (och det har blåst himla kraftigt idag) att jag nästan stog stilla och cyklade ibland. Kändes som om man aldrig skulle komma hem. Imorgon ska jag vara på Solängskolan igen istället för Lillhagen som det först var tänkt. Ringde till vikariejouren och frågade om det fanns nåt annat för jag har ingen lust att ta mej till Bomhus imorn. Och då fanns det på Solängen =) Roligt för där känner man ju igen alla sedan tidigare. Pratade med Sågen idag och vi kom överens om att Kristoffer inte ska gå på fotbollsskolan mer. Kristoffer tröttnar alltid efter några minuter, vill inte vara med och lyssnar varken på tränarna eller på Sågen... och då frågade jag honom idag om han ville spela fotboll och då sa han nej. Så då slipper han. Han kanske kommer tycka det är roligare när han blir äldre.. Sedan ska vi i alla fall kolla upp det där med simskolan.. för det e det ju bra om han går på. Alla behöver kunna simma. Och Kristoffer älskar ju vatten =) Idag har jag varit så trött när jag kom hem... men det e ju inte så konstigt. Tim kom över nu på kvällen och han och Alex tog en runda på inlines för att motionera lite. Bra det för Alex behöver bli av med några kilon. Nu sitter grabbarna och spelar x-box och jag har varit grymt osocial. Kollade först på Idol med dom och sedan la jag mej i badkaret med en bra bok. Och nu sitter jag här =) Skönt att bara få vara för sej själv och slappa lite så här på kvällen ibland. Skulle lagt in en bild på slutet som jag brukar men nu verkar det inte funka... Men nu kallar sängen på mej. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0