söndag 6 september

En ganska så lugn och skön dag. Jag, Alex och ungarna var en sväng in till stan och handlade lite.. och jag passade på att gå på apoteket och köpa lite nässpray. Har blivit förkyld =/ Inte så förkyld att jag ligger sjuk men det e drygt ändå. Nu är Alex och Kristoffer ute... Alex åker inlines och Kristoffer åker på sin sparkcykel =) Kul att dom hittar på nåt tillsammans. Ikväll kommer Tim, Anders och Jessica över och det blir lite film. "V för vendetta" som jag och Alex började se häromdan men som vi inte orkade se klart. Imorgon blir det jobb på Almgården. Kul att vara på dagis när man varit på skola så länge. Men tisdag blir det Milboskolan och onsdag till fredag blir det Lillhagsskolan. Längtar tills lönen kommer nästa månad hihi. Nä nu ska jag fixa lite hemma. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0