onsdag 9 september

Måste bara fråga... är det fler än jag som inte kan lägga in bilder längre? Har dom gjort om nåt? Saknar den där lilla knappen där man lägger till bilden såhär medan man skriver.... Aja.. idag har jag jobbat på Solängen. Har haft ett gäng femmor hela dagen... en rätt så jobbig klass faktiskt. Men det var ju bara idag.. vi hade engelska, NO och matte. Slutade tidigt så jag hämtade barnen vid tvåtiden. Skönt för dom att få vara hemma lite tidigare med =) Har åkt på världens halsont... nu låter man till o med skumt när man snackar. Men det är värre nu på kvällen än vad det varit under dagen. Hoppas det går över snart. Det ser inte ut som om det blir nå jobb imorn så då ska jag till Lernia imornbitti och visa mej. Har inte varit där mycket alls hehe. Måste ta tag i jobbsökandet igen nu.. har varit lite slappt med det eftersom jag jobbat så mycket och varit så trött. Men jag vill ju ha ett o samma ställe att gå till varje dag så då måste man ju söka med. Nä nu ska jag nanna kudden. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Kollade nyss om det funkar för mig att lägga upp bilder och det gör det. Mysko att det inte funkar för dig :S

2009-09-10 @ 07:30:55
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Katrin

ja för hela raden där man kan ändra typsnitt och allt är också borta liksom...

2009-09-10 @ 09:20:52
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0