onsdag 30 september

Glömde visst att skriva igår med... men så kan det bli. Gjorde inte så mycket igår.. jobbade på Källö igen. Men det här gången var det på lågstadiet och fritids. En rätt slapp dag blev det... förutom tiderna... 8-16. Blää för sådana tider. Bättre tider när man är på typ högstadiet eller nåt... då får man oftast börja senare. Men men... man får ju pengar i alla fall. Annars var Tim här igårkväll. Vi kolla på nån ny skräckfilm om gargoyles (eller hur det stavas) som typ började leva och slakta folk... seg film och man kan knappast kalla den skräckfilm tycker jag. I och för sej är det inte mycket som skrämmer mej... men men. Idag blir det lugnt... Robin är på dagis nu men jag ska snart hämta honom. Alex jobbar till kvart i fyra. Ikväll blir det tvättstuga... kuuul! Men men... det behövs göras det med. Nä nu ska jag kolla lite mail o grejjer och sedan gå. Kram på er





Robin i sin fina plasthjälm som han fått =)

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och Gravid}

Haha och tittar på mig gör han på kortet xP Men söt som socker är han iaf :D

2009-09-30 @ 17:15:52
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och Gravid}

Ja det är lite smått drygt att han blir sjuk nu, men det gick bara på 800:- med medicin och specialmat inräknat så det vart inte så dyrt.. Dom sa när vi ringde att vi kunde räkna med 2000:- så vi är glada att det inte blev mer än vad det blev :P

Ja jag ska ta det lugnt med städning och allt annat ^^ jag lovar :) Bebis får inte komma nu så jag ska ta det lugnt.. Alex får göra det mesta :) Kramar

2009-09-30 @ 17:24:54
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: smurvelmurvelsmurfen

Vad gullig :)

2009-09-30 @ 19:22:33
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0