onsdag 23 september

Åter hemma efter en dag på jobbet. Trivs rätt bra där på Källö faktiskt... i alla fall just där på 6-års och fritids. Idag på fritidsklubben kom Elins lillebror också. En himla go kille =)
Efter jobbet så var jag tvungen att gå till banken också eftersom vi slarvade bort mitt säkerhetsprogram till min internetbank. Så jag fick en ny kod så nu kan jag börja betala lite räkningar =)
Kristoffer var ute och lekte när jag kom hem. Alex drog iväg på en gång hem till en kompis så han kommer inte hem förrän ikväll nån gång. Men så hemskt det var... rätt som det är så hör jag Kristoffer gråta utanför... och så kom han in med den värsta bula jag någonsin sett! Mitt i pannan! Jag frågade vad som hänt och tydligen har en annan kille knuffat honom så att han slog huvet i en gatsten. Fy faen om jag fick tag på den ungen! Då skulle det inte vara kul för honom inte. Men Kristoffer verkar på bra i alla fall... förutom en stor och öm pryl mitt i pannan. Tack och lov har bulan redan blivit mindre.. men usch så rädd man blir.. har haft värsta förhöret med honom om hur han mår.. om han blivit illamående eller tröttare. Men inget.. som tur var.
Jag gjorde föresten ett armband åt Kristoffer på fritids idag. Han tyckte om det jättemycket =)
Nä nu är det dags för honom att knäppa av bolibompa och hoppa i säng... vi ska ju opp så tidigt imorn. Ungarna ska vara på dagis redan vid kl 7. Så... kram på er




Mina underbara barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0