onsdag 2 september

Blev visst inget skriva igår heller... Var så trött och Alex jobbade sent. Vi såg "Män som hatar kvinnor" igår. Den var verkligen kanonbra! Skulle kunna se den 7 gånger till hehe. Lite jobbigt att jag har svårt att sova bara efter att jag sett filmer som gör intryck på mej. Jag kan inte stänga av huvudet utan ligger där och funderar över filmen och analyserar. Men men.... jättebra var den i alla fall och jag rekommenderar den till dom som inte sett den.
Imorgon fyller Kristoffer 5 år. Uscha vad tiden gått fort... känns som att han var så liten alldeles nyss. Men nu är han min stora grabb och han är så goo =) Jag ska på stan med mamma om en stund när hon har lunch för jag ska köpa present åt Kristoffer. Han ska få en cykel av mormor. Han kommer bli så himla glad =) Vi ska fira Kristoffer på lördag eftersom han är hos Sågen när han fyller. Så på lördag kommer brorsan, mormor och min morbror Mats och hans sambo Katarina. Mamma och Micke skulle åka bort men dom skulle lämna present innan dom åkte i alla fall. Nä nu ska jag göra mej klar för jag ska möta mamma om en halvtimme. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0