onsdag 16 september

Ojojoj... vad man fastnar på facebook nä man väl sitter där. Hehe hittade nåt jäkla fishworld och farmville som jag grejar med oxå. Vilket liv man har... säger då det.
Idag har det inte hänt mycket. Robin är på dagis och snart är det dags att hämta honom. Passade på att gå en sväng på stan. Skulle köpa ett par byxor åt Kristoffer och ett par åt Robin. Det gjorde jag men det blev lite mer handla hehe... Alex gillar inte när jag shoppar för det blir alltid nåt mer än vad jag sagt att jag ska köpa. Robin fick även två tröjor och en mössa och ett par vantar... kunde inte låta bli =) Och mössa o vantar behövs ju nästan redan så kallt som det blivit. Mössa hade han redan en men den är tunnare så nu blev det en lite tjockare.
Ikväll blir det att roa sej med Idol på tv och sedan efterlyst... samtidigt har jag tvättstuga 19-22 också.. jippi!
Nä nu är det dags att hämta plutten. Kram på er

Kommentarer
Postat av: emilia o elmer

kan ni på freda? vi åker till Malta sen på sönda en vecka.

yes jag har de gammla nummret lr ja 0734228080

2009-09-16 @ 19:32:13
URL: http://elmers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0