måndag 21 september

Jaha då sitter man här igen... känns som att man inte gör så mycket annat. Men men...
Idag har Kristoffers dagis planeringsdag så han är hemma. Men nu är han ute och leker så ensam blev jag ändå =/ Robin fick gå på dagis i alla fall. Lugnare med bara ett barn hemma. Vet inte alls vad som händer annars idag... ser ut att bli en rätt trög dag. Får väl passa på och städa lite.
Längtar tills på lördag. Då är det folkrace i Storvik... ska bli kul att kolla på =)
Nä nu ska jag sätta mej vid tv:n tror jag... kram på er




Morsan på folkracetävling

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja jag har bott här lite mer än 2 år nu =)

Jag förstår inte hur man kan bo i Gävle :P

2009-09-21 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0