måndag 14 september

Tjoo!
Äntligen hemma! Har jobbat på Solängen idag... har haft matte och NO med niorna. Helt okej faktiskt. Var rädd först att det skulle bli kemi med en massa labbar.. sånt kan ju inte jag. Men det blev biologi och det är ju helt okej =) Skulle egentligen slutat 12.10 men det fattades vikarie till en lektion så jag tog den och då fick jag sluta 15.15 istället. Mer pengar åt mej hihi. Ska jobba på Fruns Hage imorn och på onsdag. Blir åtta timmar per dag då så då blir det lite mer pengar.
Igår var vi och fiskade igen. Gick inge vidare för oss... men en gubbe som stog en bit längre bort fick en gös och han hade så mycket fisk hemma så vi fick den. Så den gösen blir mat åt mej imorn =) Alex fixade filéer av den igår =)
Vi ska snart gå iväg och fiska lite mer men först ska vi äta. Alex har varit och köpt magottar idag eftersom dom där bortskämda löjorna inte vill ta på deg som normala löjor gör.
Nä nu e det dags att röra på sej... kram på er





Min Alex fiskar =D





Jag fiskar lite =)





Gösen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0