lördag 5 september

Har varit en riktig kanondag =) Fick besök av Alex styvmamma Werra och Alex lillasyster Emilia, min mormor och min lillebror, min morbror Mats och hans sambo Katarina. Vi har fikat en massa och Kristoffer fick en massa härliga presenter som han blev jätteglad över =) Werra och Emilia hade köpt påslakan och örngott med Blixten McQueen och nu sover Kristoffer med dom. Han sa att han skulle drömma om bilar hehe. Han e ju så go =) Min mamma kunde inte vara med för hon åkte bort men hon skickade med lite presenet hon med... det blev en Blixten-bil och så Bärgaren ifrån filmen.. och jag köpte Chick Hicks-bilen åt honom. Och alla dom bilarna låter en massa kul hehe. Min mormor köpte en jättefin cykel åt Kristoffer och till det fick han en kedja att låsa cykeln med och en cykelpump. Kan ju behövas. Min morbror och hans sambo köpte ett badlakan med Blixten på och så fick han en jättefin sparkcykel som han har åkt en massa på idag =) Den ville han även köra till dagis på måndag också så det ska han få.
Nu ikväll kom Tim över och vi har sett Fast and the furious 4. Har sett den förr men alla dom där filmerna är ju så bra att man kan se dom flera gånger =)
Nä nu e jag trötter så nu ska jag nanna. Kram på er





Kristoffer ute och kör sparkcykel =)





Kristoffer nya cykel =)    En 20" fick han.
(det sitter presentsnöre på ifall ni undrar vad det är)

Kommentarer
Postat av: smurvelmurvelsmurfen

Verkar som att han fått många fina presenter :)

2009-09-06 @ 10:05:38
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0