kväller

Gäääsp då var det kväll och det e snart dags att sova. Gick med mamma på stan och vi hittade Blixten McQueen-bilen och några andra bilar från den filmen som Kristoffer ska få. Dom var lite roliga för dom pratar också =) så nu får jag se till att köpa batterier till dom.
Sedan var jag hos tandläkaren idag... Har bytt nu så att jag går hos tandläkaren vid slottstorget istället för ute i Strömsbro där jag gått hela mitt liv. Den nya tandläkaren var ganska okej... hon var lite oförsiktig bara men det gick bra i alla fall. Fortfarande inget fel på mina gaddar =) Däremot så är det ju samma tjat som vanligt "använd tandtråd ofta"... Jag har ju inga mellanrum alls mellan mina tänder så det behövs ju. Använder några gånger i veckan men orkar inte stå o trassla med den där jäkla tråden precis varje dag. Men får väl göra det i alla fall då.
Tim kom över en sväng idag och var lite social. Trevligt med lite sällskap... speciellt eftersom Alex jobbade över idag igen. Han skulle ha slutat kvart i tre men var inte hemma förrän vid kvart över sex. Och Robin tycker det är jättekul att leka med Tim... Tim är en riktig lekfarbror hehe.
Har fått tillbaka min cykel idag också som brorsan lånat i några månader. Så jag ska cykla till jobbet imorn... det dumma är att någon haft bort stödet på cykeln så den kan inte stå själv.. måste skaffa mej ett nytt.
Det blir föresten Solängen jag ska jobba på igen nu torsdag och fredag. Nästa vecka skulle det komma en ny lärare istället för lilla jag =/ Men men... dom behöver ju någon med rätt utbildning... det förstår man ju. Och på Solängen sa dom att jag inte ska ta illa upp för jag har gjort ett bra jobb hittills =)
Nä nu ska jag nanna kudden. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0