fredag 4 september

Äntligen får man göra kväller. Uscha vilken superstressig dag. Har först varit och jobbat på Solängen igen. Sista dagen jag var där nu =/. Sen bar det hemmåt för att hämta båda barnen, gå hem och göra middag och sedan städa en massa. Kristoffer har varit jätteduktig och städat sitt rum nästan själv. Vi bytte plats på hans säng också så nu blev det lite bättre med lekyta i hans rum.  Han tyckte det blev jättebra när sängen står mot fönstret istället för som den stog förr. Jag och Alex har städat nästan hela lägenheten. Lite dammsugning o så kvar tills imorn... sedan kommer det gäster =) Vi ska ju fira att Kristoffer fyllt år. Skippar det där med tårta för det är nästan ingen som äter tårta så då får man bara slänga den. Bakade chokladbollar idag som vi ska bjuda på och imorgon ska jag baka kladdkaka =) Glass bjuds det också på. Har den där supergoda gräddkola-glassen hemma.
Idag fick jag reda på att jag ska jobba hela nästa vecka med... på måndag blir det på ett dagis och på tisdag ska jag vara på Milboskolan.. den skolan har jag ått nio år på så det ska bli kul att komma tillbaka igen. Onsdag till fredag blir på Lillhagen i Bomhus. Så jag längtar liiite tills lönen kommer nästa månad... hoppas bara jag får jobba en hel massa hihi. Money, money, money *sjunger*
Nä nu ska jag och Alex mysa lite och se på film =)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0