fredag 25 september

Äntligen helg! Gud så skönt att få ta det lugnt ett par dagar. Nu är ju Kristoffer hos Sågen med.. saknar honom redan. Hans bula hade blivit mycket mindre imorse i alla fall. Isen vi hade på igår hjälpte bra =) Och jag snackade med Sågen... Kristoffer hade mått bra och allt hade gått fint hela dan på dagis idag med. Så tack och lov slapp vi åka till doktorn med Kristoffers stackars huvud.
Fick reda på idag att jag ska tillbaka till Källö på tisdag igen för då behövde dom en vikarie på lågstadiet och fritids. Roligt =) På måndag behövde dom däremot ingen så då ska jag till arbetsförmedlingen och lämna in papper så att jag får fortsätta att få aktivitetsstöd när jag inte jobbar.
Nu är Tim här också och han ska ju sova här ikväll eftersom vi blir hämtade vid 7 imornbitti. Då blir det folkrace =D Pappa skulle också komma till Storvik imorn och titta lite... men han är inte där från början för han hade annat att göra först. Alex ska ta med Robin till Skutskär imorn för Alex pappa fyller år. Så dom ska äta lite tårta o så. Ikväll blir det väl lite mys med film och nåt gott.
Skriver mer efter att jag kommit hem imorn. Kram på er





Brorsan på förra tävlingen i Storvik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0