fredag 11 september

Uscha vad trött jag är... blev opp tidigt imorse. Idag hämtade Sågen Kristoffer på dagis så nu ska han vara där en vecka. Och Robin har åkt till sin farmor och ska vara där till på tisdag. Uscha vad tomt det blir här hemma utan barnen. Saknar dom nå grymt redan =/
Vi har varit på Berra's idag och köpt lite jiggar och krokar så ikväll blir det lite fiske i Gavleån med Tim. Man skulle tydligen ha fiskekort också men det kunde man få gratis hos Berra's så nu har vi tre ett varsitt. Ska bli kul att fiska lite.. tänkte kasta lite med en spinnare men får jag inget så byter jag till jiggen. Så det visar sej... Man kan tydligen få lite allt möjligt här... Abborre, gös, öring och gädda.
Var på arbetsförmedlingen förut idag på jobbchansen... Sökte 4 st jobb... hoppas man kanske får nåt av dom. Sen har jag kanske fixat mej en praktikplats om allt går somd et ska... på Gävleborgs Zoo. Dom hade en praktikant nu som slutar om en månad... så efter det sa han att jag förmodligen kunde få praktik hos dom =) Bra det för då får jag både syssla med djur som e så kul och så får jag kassavana =) Kassavana är ju ett stort plus när man ska söka jobb ju.
Nä nu ska jag göra lite annat. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0