fortfarande måndag...

Ja det blev en rätt så mycket trögare dag än jag trodde... fyyy 17...
Vet inte varför men Kristoffer har varit helt opp och ner idag. Inte lyssnat på ett ord man har sagt, bara gjort dumheter, tjatat och gnällt och jag vet inte vad. Han brukar aldrig vara såhär. Och såklart så har jag haft en jäkla huvudvärk hela dagen till följd av att jag sov så dåligt inatt =/ Nä den här dagen har inte varit rolig alls. Hoppas Kristoffer får för sej att vara lite snällare imorn. Då ska han på dagis så han kanske inte orkar vara lika opp och ner imorn hehe.
Idag ringde dom föresten om jobb så imorn blir jag på Källöskolans förskoleklass och fritids. En sån där typisk 8-16.30 tid fick man oxå. Men men... det blir ju pengar i alla fall.
Nä nu är det snart dags för sängen. Kram på er





Min goa lilla Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0