torsdag 29 oktober

Whiieey jag har klippt mej idag! Lugg blev det också... ovant som sjutton, har ju inte haft lugg på mååånga år. Men jag gillar det =) Tog en liten egobild för att visa hur det blev hihi.
Om en timme ska jag hämta Robin på dagis. Sedna ska vi gå och möta Kristoffer och Sågen på stan eftersom Kristoffer ska vaccineras mot svinsjukan idag. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.. man hör ju så himla mycket. Men det kanske är lika bra att få det gjort. Det har ju gått svininfluensa på just Kristoffers dagis också så... det får bli så. Jag och Robin ska med som lite stöd. Men det kommer nog gå bra. Blir nog ungefär som när han vaccinerades sist hos bvc.. lite gråt som går över fort. Brukar vara så.
Efter det så blir det hem... ska städa lite tänkte jag. Kram på er





Så här ser jag ut nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0