tisdag 6 oktober

Har varit en rätt lugn och skön dag faktiskt... lämnade ungarna på dagis imorse, gick hem och åt frukost och tittade på "våra bästa år". Sedan lade jag mej och sov en och en halv timme. Det behövde jag verkligen. Har ju inte fått mycket sömn sista dagarna. Alla bilder man har i huvet från i lördags sitter som en jäkla hinna bakom ögonlocken.. och det var som ni kan förstå ingen vacker syn. Men efter det har jag faktiskt känt mej rätt utvilad. Hämtade ungarna vid tvåtiden och sedan har Kristoffer varit ute och lekt en massa och Robin har lekt med mej inomhus. Tim var över idag oxå och jag, Alex och Tim såg på film. "American virgin" hette den.. skitrolig faktiskt =)
Imorgon ska jag jobba på Pumpmakargården på Brynäs. Ska bli skönt att jobba för en gångs skull... då har man nåt att göra. Och pengar blir det ju också =)
Nä nu ska jag spela lite innan det e dags att krypa till kojs. Kram på er





Robin i mina tofflor och Kristoffer på sparkcykeln =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0