tisdag 27 oktober

Himmel, vad det är skönt att vara hemma igen. Jobbade ju till halv sex ikväll... så det blev en lång dag. Tur att man får lön för det hehe. Sedan var det bara hem och vända eftersom jag skulle in till stan och hämta ut ett paket. Paketet innehöll ett par byxor som jag köpt åt Kristoffer från tradera för 19 kr... alldeles lagomt pris på ett par sjyssta byxor =)
Igår fick jag föresten en ny telefon från telenor... så snälla dom är =) I den dealen så kommer jag att ringa billigare också. Inte mej emot alls =) Jag har självklart samma nummer kvar. En sony ericsson G502 var det jag fick och den funkar helt kanon! Trivs jättebra med den hittills.
Imorgon ska jag inte jobba vad jag vet. Så det ser ut som att det blir att gå på stan med Mia. Hon frågade om jag kunde idag men det blev ju lite sent eftersom jag jobbade. Men imorn blir det bra =)
Nä nu ska jag kolla lite facebook innan det är dags att röra arslet från datorn. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0