onsdag 28 oktober

Då var man hemma igen efter en vända på stan med Mia och hennes syster Anna, och självklart deras söner Oliver och Max. Både Oliver och Max är ju sååå söta =) Max satt i mitt knä jättelänge men sedan tröttnade han och ville till sin mamma. Men ojoj vad han luktar bebis... han är ju i och för sej bara 3,5 månader gammal.. men jag skulle kunna sitta och sniffa honom i huvudet hela dagen. Bebisar luktar så gott =)
Har även köpt julklapp åt Kristoffer med så då är det en mindre att köpa sen. Han kommer definitivt att gilla den =)
På vägen hem hämtade jag Robin på dagis också. Han hade inte sovit något alls så han får sova en stund nu istället för han är så trött och gnällig. Får se om han lyckas somna.
Idag jobbar Alex ända till kvart i sex. Saknar honom... får se vad vi hittar på ikväll. Ska kolla om det går nåt på tv eller om det kanske blir film. Är så grymt trött idag så det blir en bra kväll det.
Nä nu ska jag kolla runt lite till och sedan kanske sätta mej och fortsätta läsa lite i "Låt den rätte komma in".
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0