måndag 5 oktober

Uscha vilken dag... känner att jag behöver skriva av mej lite..
Imorse tog det typ 40 minuter att lämna barnen på dagis. Personalen hade sett mej i tidningen.. var ju på Gefle Dagblads förstasida.. Och det blev att stå och babbla en massa om vad som hänt i helgen o så. Sedan var jag en sväng till Lernia och hade mitt avslutande samtal, så nu behöver man inte gå dit mer. Träffade Sågen där också... så jag slapp ringa honom. Berättade lite snabbt vad som hänt, mest ifall Kristoffer säger någon så vet Sågen vad det handlar om i alla fall. Kristoffer verkar tack och lov mycket lugnare nu än i lördags i alla fall. Men han vill sova med en liten lampa tänd ändå. När jag kom hem från Lernia så ringde polisen och sa att dom ville prata med mej igen. Så dom kom vid tolvtiden och jag fick dra hela historien en gång till. Och dom ville ha jättemycket detaljer om hur pass skadade föräldrarna var o så... jobbigt att sitta och försöka komma ihåg allt man såg.. men men. Det värsta är att hjärnan suddar ut alla detaljer så det var svårt att minnas såna saker som vad karln hade på sej, om han var bränd i ansiktet och hur mycket bränd han var på armarna coh så... och lika med mamman. Bläää... skulle vara skönt att bara få lägga sej och sova, utan att drömma, och typ glömma att an finns en stund.
Nä nu är det snart dags att hämta barnen på dagis och sedan kommer Tim hit en sväng. Det blev en mer fullspäckad dag än jag trodde... kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0