måndag 26 oktober

Ja igår var Elin här medan våra grabbar gick på bio. Vi spelade Disney-monopol och vi hade skitskoj =) Först vann Elin efter en mycket kort omgång... Då började vi en ny och då gick det betydligt bättre för mej men vi hann inte spela klart innan grabbarna kom hem. Men riktigt trevligt hade vi i alla fall.
Idag blir en sån där lugn dag igen. Ska ta en sväng på stan sedan och gå lite ärenden. Har en del papper som ska in till Barn och Ungdom... det är en timrapport som ska in och sedan vill dom ha inkomstförfrågan eftersom vi har ungar på dagis. Så det blir väl att traska omkring lite. Har ingen riktig lust men måste fixa det idag. Imorgon ska jag jobba på Södergården mellan 9 och 17.30. Snacka om lång dag... blä. Men pengar blir det i alla fall. Fick föresten lönespecen idag... fick mer än vad jag trodde jag skulle få och det är aldrig tokigt =) Så imorgon kommer löningen in =D
Nä nu ska jag fortsätta att sortera lite av korten som jag framkallade förra veckan och sätta in dom i album. Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0