lördag 31 oktober

Jaha då var det sista dagen på oktober... sedan blir det november.. uuuscha vintern e här. Avskyr vinter... vill ju ha sommar =) Man kanske skulle fundera på en flytt till Florida? Där kan man kollapå snö på tv:n hehe.
Idag har det varit en lugn hemmadag. Dagen började med att ungarna vaknar såklart... Robin, den lille rackaren, hade lyckats klä av sej pyjamasen och tagit av sej blöjan. jippi! Det var bajs överallt. Alex stoppade Robin i badkaret medan jag fixade frukost åt Kristoffer och panikbokade tvättstugan. Vi tvättade mellan klockan 13 och klockan 16... men smarta jag glömde ju helt bort tvätten. Så tvätten blev kvar i tvättstugan, och eftersom allt sköts elektroniskt så kom jag inte in efter klockan 16. Kunde inte boka passet efter heller för det var upptaget. Men inte fasen kom det nån under hela det passet... så när nästa pass började klockan sju så stod jag utanför tvättstugan och.. se då kom någon och skulle tvätta. Hon var jättesnäll och det gjorde inget alls att jag gick in o hämtade min tvätt då. Tack och lov var ju all min tvätt torr då så jag behövde bara ta med den in till mej igen =) Får inte slarva så nästa gång...
Imorgon blir nog lika lugn hemmadag som idag. Kristoffer kommer väl mumsa lördagsgodis som han har kvar från idag han =)
Nä nu ska jag spela lite på blip. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0