lördag 10 oktober

Yesbox då sitter man här igen. Igår var jag alldeles för trött för att skriva... och så brände Alex nåt nytt spel till wii som jag var tvungen att prova =) Spore Hero tror jag det hette. Riktigt skoj faktiskt. Men saknar Spore på datorn så det får Alex också fixa åt mej igen. Bra med karlar som kan sånt där hihi. Igårkväll hade jag och Alex lite myskväll. Superhärligt var det... så sällan vi har ork/tid att mysa riktigt. Men under hela Idol och allt så låg vi på soffan och hade det bra.
Idag har jag varit och handlat lite med mamma. Det behövdes för vi hade typ ingenting hemma. Har köpt balsam också så jag ska snart hoppa in i duschen innan det är dags att åka hem till morbror Mats och gratta honom.
Ikväll kommer Tim hit igen och vi ska äta gott kött med pommes till. Köttet har legat frysen ett tag så kom vi på att det skulle ju vara gott. Fransyska tror jag det var, som vi fått av Alex pappa.  Ska blir riktigt gott =)
Nä... duschen var det. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0