fredag 2 oktober

Gäääsp! Snart är det dags att krypa ner bredvid älsklingen och sova. Satens vilken mysig kväll vi har haft =) Riktigt ovanligt mycket mys och gos... me like!
Dagen i stort har varit helt okej. Var på jobbchansen på arbetsförmedlingen på förmiddagen. Tim var också med eftersom jag ville ha lite sällskap.. tråkigt att gå själv. Skulle ju söka ett vikariat på 12 månader på ett föräldrakooperativ. Men det visade sej när jag kom dit att man måste ha förskollärarutbildning... och jag har ju bara barnskötarutbildning =/ Men dom tog mitt CV och skulle höra av sej om dom behövde vikarie för kortare vik... t ex vid sjukdom o så. Och det är ju sådana jobb jag har hela tiden... hoppar ju alltid in när någon e borta. Men det är drygt att springvicka. Skulle ju vara helt kanon att åf gå till samma ställe och jobba varje dag. Men men... man får väl ha tålamod och söka vidare. Efter jobbchansen gick jag och Tim lite på stan. Han bjöd på lunch och sedan gick vi och kikade på smycken. Han ville köpa något fint till sin flickvän som är i Tyskland just nu och pluggar. Vi hittade ett jättesött hänge till halsbandet i silver som föreställde en oxe eftersom det är hennes stjärntecken. Sedan lodade vi bara runt en stund på stan tills det var dags för mej att gå och hämta barnen på dagis. Då åkte Tim hem för han skulle tvätta en massa.
Måste bara säga oxå att idag har Kristoffer varit världens snällaste unge! Ibland är han trasslig och lyssnar inte alls på vad man säger. Men idag har han varit den goaste lilla ängel man kan önska sej. Och det har han fått höra också =) Ja sa även att om han var lika snäll imorn så blir det glass efter maten. Så då får vi se om han sköter sej lika bra imorn. Hoppas det för det är så skönt att kunna få ha det lugnt och harmoniskt hemma istället för att man ska bli irriterad hela tiden.
Nä nu är det sängen som gäller... Alex sover redan så jag ska krypa ner bredvid honom och somna nääära =) kram på er




Min goa Alex med lilla Robin på axlarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0