fredag 16 oktober

Blev inte så mycket jobba idag. Har nyss varit och hämtat Robin på dagis för han hade 38 graders feber. Så nu ligger han och sover middag. Kristoffer kommer senare också... han var hos Sågens farmor nu med 40 graders feber och eftersom det blir för mycket för honom att gå ända hit då han e sjuk så skulle hon fixa skjuts så att han får åka bil hit. Det var himla snällt av henne. Så nu har jag två sjuka grabbar... stackarna... jobbigt att vara sjuk. Robin somnade på en gång nu när vi kom hem. Han hade hunnit äta lunch på dagis innan jag kom så det blev raka vägen i säng nu när vi kom hem. Funderar på vad jag ska äta... hade betalat för att äta lunch på jobbet men jag fick tillbaka pengarna igen. Är ju rätt hungrig nu så jag får väl laga till nåt litet.
Tråkigt att båda barnen blev sjuka... vi som hade tänkt gå till McDonalds imorn. Kristoffer älskar det och imorn skulle dom ha ansiktsmålning... så därför tänkte vi gå. Men nu blir vi hemma imorn istället. Så det blir en lugn helg att se fram emot... eller se fram emot kanske låter konstigt... men lugnt och skönt blir det hemma i alla fall. Visstja jag skulle ju till Erikhjälpen imorn och kolla lite. Får smita iväg en sväng ensam dit imorn då så får Alex stanna hemma med ungarna en stund.
Nä nu ska jag fixa något att äta... kram på er





Mina älskade kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0