torsdag 5 november

Då sitter man här igen... snart dags för sängen är det också. Jobbade till halv fem idag igen. Det har varit riktigt najs att jobba på sär-fritids. Så himla goa ungar och trevlig personal. Hoppas man får komma tillbaka dit någon gång. Fick tyvärr inte tag på något jobb till imorgon så det ser ut som att jag blir hemma då.
I helgen får vi se vad som händer. Ska eventuellt vara lite barnvakt åt Malins son Teo eftersom han varit lite trasslig och inte låtit Malin sova om nätterna. Så då kanske jag ska passa honom så får hon passa på att vila. Men vi får se hur det blir för han var lite krasslig och hade lite feber så det beror på om han piggnar på sej. Ska bli roligt i så fall att få träffa lill-gnutten igen =)
Nä det börjar verkligen bli dags för sänge nu känner jag... får skriava mer imorgon. Kram på er





Mina två älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0