torsdag 26 november

Ja då fick man lönespecen idag då. Trodde jag skulle få dålig lön men nej då... heeelt okej =) Och det känns ännu bättre när man tänker på att nästa lön blir meeeer. Finns det någon härligare känsla än pengar? Om man räknar bort kärlek till karln och barnen förstås... Synd bara att man har utgifter oxå =/
Vikariejouren ringde nyss och det blir jobb imorn i alla fall... var ju på Brynässkolan igår och idag och dom frågade om jag kunde komma dit imorn med. Visst kunde jag det. Därför skrev vi inte på nå lönepapper idag utan det skulle vi göra imorn. Men när jag kommit hem och allt och hade hämtat Robin så ringer dom och säger att jag inte skulle vara där och jobba imorn. Istället ska jag vara på Nynäs Montesori... men jag får ringa Brynässkolan imorn och fråga ifall jag kan komma dit efter jobbet och skriva på pappren. Jäkla strassel... usch! På måndag ska jag vara på Solängen... det gillar jag =) Måste ju vara den bästa skolan i stan det... åtminstone med bäst personal hehe.
Nu ska jag snart göra middag åt Robin och sedan är det bara vänta på att Alex kommer hem så att jag får dra iväg och simma. Blir ju så jävla sent... men men. Man får vackert stå ut med det med. Inte ens helgen blir lugn.. usch jag kommer att gå under. Imornkväll blir det att promenera i Hemlingby med brorsan. Lördag blir det vaccin... och man vet ju inte hur länge man får sitta och vänta innan man får den där jäkla sprutan. Sedan ska man väl försöka hinna umgås med pappa också som är hemma denna helg. På söndag ska vi allihop ut till Skutskär och hälsa Alex pappa och familjen där. Alex styvmorsa Werra ska sy upp ett par byxor åt mej... himla snällt av henne. Annars brukar min mamma göra det men hon har aldrig tid så då tar det nån månad innan man får tillbaka byxorna. Werra skulle göra det på en gång =)
Nä nu måste jag börja med maten. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Tur att jag skulle följa med dig på lördag då när du ska vaccineras så du slipper sitta i flera timmar själv ;)

2009-11-26 @ 21:24:59
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0