torsdag 12 november

Yes då är man hemma igen... ögonen hänger och jag känner att det snart är dags att sussa. Har varit hos Elin en sväng nu på eftermiddagen och kvällen. Lika trevligt som vanligt och monopol blev det såklart också =)
Var och jobbade idag som idrottslärare... hade åttor. Får man säga "bläää vilka jäkla elever" tyst för sej själv ibland. Ärligt... den första åttan jag hade var hemsk. Dom fick spela handboll men hade väldigt svårt att lyssna och att spela på ett sjysst sätt. Blev fjant-rugby av det så lektionen blåstes av 10 minuter tidigare pga att inget funkade. Blev bara så less. Andra lektionen var också ett gäng åttor. Raka motsatsen till den första åttan... återigen handboll och det gick kanonbra! Dom var jätteduktiga och spela på ett sjysst vis. Var ju tvungen att berömma dom efteråt hehe. Dom lyssnade jättebra på vad man sa och när jag sa att det var dags att sluta så satte dom sej alla på rad på en bänk... jag blev fundersam.. varför gick dom inte? Jag provade med ett "kanonbra spelat! tack för idag" och se då gick dom... satens väluppfostrade ungar haha. Skönt att det finns såna på vissa ställen med =) Ska dit igen imorgon för hon jag vickade för skulle vara hemma och vara sjuk en dag till. Så då får vi se hur dom klasserna är... tror det var nån nia och nån sjua jag skulle ha då. Tack och lov har jag lite backup från två st som går på högskolan och läser till lärare så jag är inte helt ensam. Skönt det...
Imorn kommer Kristoffer hem också... härligt för jag har saknat honom en hel massa =) Det är så himla lugnt hemma när han inte är här hehe.
Nä nu är det dags för sängen snart... lite facebook först bara. Kram på er





Kristoffer för något år sedan.. min goprins =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0