tisdag 3 november

Ja då var det kväller igen. Har jobbat idag med =) Hade sådan tur att jag slutade redan 13.10 så det blev att hämta ungarna tidigt från dagis. Skönt för dom att slippa långa dagar ibland med. Sedan har jag fått jobb för ons, tors, och fredag. Ska vara på Ulvsäterskolans sär-fritids. Vet inte riktigt vad det kommer att innebära men det blir nog kul och lärorikt =) Har ganska slöa tider där också... börjar vid 11.30 och går till 17.00 imorgon.
Dagen har i övrigt varit lugn. Vi åt så god middag... mjölkstuvade makaroner och falukorv =) min älskling är så duktig på att göra mjölkstuvade makaroner =)
Robin har haft en himla otur på dagis.. igår hade han slagit läppen så det såg ut som om han hade en snusprilla under läppen... stackaren. Tack och lov såg det mycket bättre ut idag. Sedan idag på dagis hade han gått in i en dörr och blivit lite röd i pannan. Tack och lov så klarade han sej från blåmärke/bula. Tror jag får vaddera in hela ungen hehe.
Nä nu blir det lite facebook innan det är dags för "Hell's Kitchen" på tv. Kram på er





min goa Robin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0