tisdag 24 november

Saten vad jag har haft fullt opp idag... Först till dagis med Robin imorse, sedan till Kristoffers dagis och ha möte med Sågen, dagispersonal och dom från Bryggan. Så nu väntar vi bara på det sista mötet med Bryggan som kan bli typ i januari. Efter det så var jag tvungen att gå till AF så nu har jag sökt den där handelstrainee-utbildningen. Sedan hem för att äta en paniklunch och sedan iväg för att jobba i en och en halv timme. Sedan hämta Robin igen och sedan packa sej iväg med Tvätt och Robin ut till tvättstugan. Mitt i det kom Alex hem så då överlät jag tvättandet och Robin åt honom och drog iväg och simmade... idag blev det 2 kilometer och sedan lite bubbelpool =) Äntligen hemma nu och har ätit lite grann för jag var grymt hungrig. Klockan är ju vid nio och jag åt lunchen vid 12 idag på dan... Imorn får det bli en lugnare dag känns det som. Ska jobba på Brynässkolan men slutar redan klockan ett. Då blir det hem och hämta Robin och mysa med honom en stund. Vid halv fyra nånstans borde Alex komma hem om han inte jobbar över så vid 5-6 nånstans tänkte jag dra mej hem till Alex och Elin och vara lite social. Man måste ju få ha slappdagar ibland och bara få umgås med familj och vänner... det är ju trots allt dom som betyder mest.
Nä nu blir det lite facebook innan det är dags för Hell's Kitchen på tv och sedan sängen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0